top of page

מעת לעת אנו רואים פרסומות בסגנון: "להגדיל מכירות בלי להגדיל הוצאות!", שיכולות לבלבל אותנו קצת ולגרום לנו לחשוב שיש איזה טריק שעדיין לא גילינו.

עסק לא פועל כך במציאות, והשאיפה הזאת נשארת בגדר חלום. ברוב המקרים, אם תגדילו את המכירות בעסק, גם ההוצאות יגדלו (תלוי כמובן באופי הפעילות של העסק). לכן, כדאי להיערך לגידול בהוצאות כדי למנוע "הפתעות" לא נעימות.

כבעלי עסק, עליכם לתכנן נכון את הגידול במכירות, כך שהגידול בהוצאות יהיה מועיל, ושהמכירות יגדלו משמעותית ביחס להוצאות. הוצאה טובה היא כזאת שיכולה לתת לנו תועלת גם בעתיד.

בתקופות שונות של ייזום והקמת העסק קיימות הוצאות בהיקפים שונים. לכן, בתוכנית העסקית להקמת העסק, יש להביא בחשבון את ההוצאות השונות ולהיערך לקראתן. בעסק לא "חוסכים" בהוצאות, אלא מנהלים אותן בצורה חכמה. ייתכן שהוצאה מסוימת היא טובה וכדאית, ולעומתה הוצאה אחרת מיותרת לגמרי.

מתוך ראייה לטווח רחוק, תכננו איזו הוצאה יכולה להוביל את העסק למקום טוב יותר בהווה ובעתיד. אל "תחסכו בהוצאות" – נהלו אותן!

 

לתאום פגישת ייעוץ שלחו הודעת ווטסאפ : https://wa.me/972545606843

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page